Newsletter

Prihláste sa do newslettra vyveska.sk
a dostavajte aktuálne informácie emailom





Pobyt

Kana

Myrna Nazzour 2024





BHD - Etika politického marketingu

30.04.2014 18:00-19:00 Streda

Miesto konania: Bratislava, Pisztoryho palác, Štefánikova 25

Bratislavské Hanusove dni (www.bhd.sk) prinášajú na Slovensko nový formát festivalu. Ide o jedinečný mestský akademický festival, ktorý predstavuje širokej verejnosti, no najmä mladým, kritický pohľad na súčasnú kresťanskú kultúru. V programe festivalu sa odráža rôznorodosť tém a formátov – diskusií, workshopov, kultúrnych podujatí…
V rámci BHD vystupujú experti z daných oblastí spolu so zaujímavými slovenskými a zahraničnými osobnosťami. Usilujeme sa o to, aby všetky podujatia prinášali zmysel pre dnešného človeka, aby diskutujúci prejavovali voči sebe a svojim názorom rešpektom. Záleží nám na tom, aby na podujatiach bola prítomná vášeň, tvorivé napätie, zanietenie pre vec, hľadanie pravdy a hĺbky.
V minulých ročníkoch na BHD vystúpili napríklad Helen Alvaré, profesorka George Mason University, Bill Carrol z univerzity v Oxfode, spisovatelia Michal Hvorecký, Pavol Rankov, Martin Leidenfrost…

____________________________________________________________________

Kedy je politický marketing morálne zlý?
Potrebuje pravda vôbec nejaký marketing?
Zlyhávajú zástancovia konzervatívnych hodnôt, ak na konzervatívnom Slovensku nevedia vyhrať voľby?

Silu marketingu v rukách politikov a politických strán sme v posledných dňoch mohli sledovať priam ukážkovo počas prezidentskej kampane.

To, že niekedy stojí len na tenkej etickej hrane sme videli takisto. Chceme pátrať po tom, kde propagácia politickej myšlienky prekračuje hranice morálky a stáva sa manipuláciou. Zaujíma nás, ako umenie politického marketingu využívajú zástanci konzervatívnych myšlienok a ako môže slúžiť pravde.

Analytik, novinár a politický marketér známeho blogu Vrtieť psom bude diskutovať s riaditeľom najväčšej “watchdog” organizácie pre korupciu a politickú transparentnosť na Slovensku.

Podujatie moderuje Jozef Majchrák.

 

BHD - Etika politického marketingu

Akciu pridal/a: Henrieta Horváthová, 22.4.2014 20:24

Komentáre



Pracujem ... Pracujem ...