BHD - Etika politického marketingu
30.04.2014 18:00-19:00 StredaMiesto konania: Bratislava, Pisztoryho palác, Štefánikova 25 Bratislavské Hanusove dni (www.bhd.sk) prinášajú na Slovensko nový formát festivalu. Ide o jedinečný mestský akademický festival, ktorý predstavuje širokej verejnosti, no najmä mladým, kritický pohľad na súčasnú kresťanskú kultúru. V programe festivalu sa odráža rôznorodosť tém a formátov – diskusií, workshopov, kultúrnych podujatí… ____________________________________________________________________ Kedy je politický marketing morálne zlý? Silu marketingu v rukách politikov a politických strán sme v posledných dňoch mohli sledovať priam ukážkovo počas prezidentskej kampane. To, že niekedy stojí len na tenkej etickej hrane sme videli takisto. Chceme pátrať po tom, kde propagácia politickej myšlienky prekračuje hranice morálky a stáva sa manipuláciou. Zaujíma nás, ako umenie politického marketingu využívajú zástanci konzervatívnych myšlienok a ako môže slúžiť pravde. Analytik, novinár a politický marketér známeho blogu Vrtieť psom bude diskutovať s riaditeľom najväčšej “watchdog” organizácie pre korupciu a politickú transparentnosť na Slovensku. Podujatie moderuje Jozef Majchrák.
|
Akciu pridal/a: Henrieta Horváthová, 22.4.2014 20:24